افتتاح همزمان سه نمایشگاه کف پوش ، مادر و نوزاد و دام و طیور تهران

افتتاح همزمان سه نمایشگاه کف پوش ، مادر و نوزاد و دام و طیور تهران

نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران برگزار شد
نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک با حضور مقامات و مسئولین ذیربط و همچنین علاقمندان و مشتاقان این بخش در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح گردید.

نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک با حضور خانم ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و هیات همراه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار نمود.

همچنین در این مراسم مهندس قبادی عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران نیز به عنوان میزبان ایشان را همراهی نمودند.

در نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک تعداد ۹۸ شرکت داخلی در فضای نمایشگاهی به وسعت بیش از ۱۰,۴۰۰ مترمربع حضور دارند که در زمینه تولید انواع کالاها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک ، لوازم بهداشتی و درمانی وشوینده ها، مکمل های غذایی، پوشاک مادر، نوزاد و کودک(مربوط به دوران بارداری)، اسباب بازی و دیگر وسایل و لوازم مربوط فعالیت داشته و آخرین نوآوریهایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان محترم ارایه می نمایند.

برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران
هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته با حضور مقامات و مسئولین ذیربط و همچنین علاقمندان و مشتاقان این بخش در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح گردید.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته به میزبانی مهندس قبادی عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و با حضور دکتر رضایی معاون وزیر جهادکشاورزی در امور تولیدات دامی و هیات همراه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار نمود.

در هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تعداد ۲۳۰ شرکت داخلی و ۳۰ شرکت خارجی از ۱۰ کشور جهان شامل آلمان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، چین، رومانی، دانمارک، فرانسه، هلند و کره جنوبی در فضای نمایشگاهی به وسعت ۴۰,۰۰۰ مترمربع حضور دارند که در زمینه تولید انواع ماشین­ آلات و تجهیزات صنعت دامپروری و مرغداری،خوراک و مکمل های غذایی دام و طیور، دارو، واکسن و مواد بیولوژیک و… فعالیت داشته و آخرین نوآوریهایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان محترم ارایه می نمایند.

دهمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران افتتاح گردید
دهمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته با حضور مقامات و مسئولین ذیربط و همچنین علاقمندان و مشتاقان این بخش در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح گردید.

– به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران:

دهمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته با حضور مهندس قبادی عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران به عنوان میزبان و خانم نصرالهی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور نساجی و پوشاک و هیات همراه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار نمود.

در دهمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته تعداد ۹۵ شرکت داخلی و ۲ شرکت خارجی از ۲ کشور تایوان و ترکیه در فضای نمایشگاهی به وسعت ۲۷,۰۰۰ مترمربع حضور دارند که در زمینه تولید انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی، پارکت، قطعات و ماشین آلات وابسته فعالیت داشته و آخرین نوآوریهایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان محترم ارایه می نمایند.

قابل ذکر است :

این سه نمایشگاه تا روز دوشنبه ۱۹ شهریورماه ۱۳۹۷ ادامه خواهد یافت که علاقمندان و متخصصین محترم میتوانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر از آنها بازدید بعمل آورند.

 

منبع : iranfair.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید