اولین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی

برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی

صبح امروز جمعه ۲ بهمن ماه ۱۳۹۴ اولین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی با حضور مقامات و مسئولین ذیربط و همچنین علاقمندان و مشتاقان این بخش در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح گردید.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران:
اولین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی با حضور هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و هیات همراه ،در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار نمود.
همچنین دکتر اسفهبدی معاون وزیر – رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و هیات همراه ایشان نیز در نمایشگاه فوق مسئولین مذکور را همراهی می نمودند.
در اولین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی ۶۵ شرکت ایرانی و ۹ شرکت خارجی از ۸ کشور جهان شامل : آلمان، انگلستان، ترکیه، چین، عمان، سوئد، فرانسه و فنلاند در فضایی به متراژ بیش از ۷,۶۰۰ متر مربع حضور دارند که در زمینه مصالح ساختمانی، ساختمان هوشمند بیمارستانی، راه حل جدید بیمارستان دیجیتالی، بازسازی و ذخیره انرژی بیمارستانی، امکانات اورژانسی، سلامت سیار و آزمودگی بیمارستان های آینده فعالیت داشته و آخرین نوآوریهایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان محترم ارایه می نمایند.
این نمایشگاه تا روز دوشنبه ۵ بهمن ماه ۱۳۹۴ ادامه خواهد یافت که علاقمندان و متخصصین محترم میتوانند از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر از آن بازدید بعمل آورند.

منبع : وب سایت شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید