نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی وصنایع وابسته مشهد

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی وصنایع وابسته مشهد

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی وصنایع وابسته مشهد:

تاریخ : ۲۹ دی ماه لغایت دوم بهمن ماه ۹۴
مکان : نمایشگاه بین المللی مشهد

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته از تاریخ ۲۹ دی تا ۲ بهمن ۱۳۹۴در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار میشود. استان خراسان که با کشورهای آسیای مرکزی و افغانستان همجوار است و در طی بیش از دو دهه گذشته خراسان مرکز تبادلات نفتی ، گازی ، پتروشیمی و محصولات فراوان آن با آسیای مرکزی و افغانستان بوده و هست، همچنین علاقمندی سرمایه گذاران به ایجاد پروژه های پالایشگاهی ، پتروشیمی ، شیمی نفت و صنایع وابسته ، مراکز بزرگ انبارداری ، نگهداری و مخازن فرآورده های نفتی در اقصی نقاط استان ، مناطق ویژه اقتصادی استان و کشورهای همجوار که این فرآیند رو به توسعه مینماید لذا این نمایشگاه فرصت خوبی برای ارائه و معرفی خدمات و تولیدات شرکت های فنی و مهندسی حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی و صنایع وابسته و همچنین بخش تجارت و تاٌمین ماشین آلات ، تاًسیسات ، تجهیزات و ملزومات مربوطه میباشد.
استان خراسان با بیش از ۶۰۰۰ واحد صنعتی مصرف کننده محصولات پتروشیمی با همه تنوع آن میباشد. لذا شرکتهای تولیدی پتروشیمی و بخش تجارت این حوزه میتوانند برای عرضه و معرفی محصولات از این نمایشگاه استفاده کنند.
مصرف روغنهای صنعتی، کودهای شیمیایی ، رزین ها ، محصولات شیمی نفت و دیگر فرآورده های این بخش در استان خراسان و صادرات آن به کشورهای همجوار در طی چند دهه گذشته رو به افزایش بوده و تامین فرآورده های این بخش خیلی اهمیت دارد، آنچه مهم است اینکه نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پتروشیمی و صنایع وابسته در مشهد فرصت بسیار خوبی است برای ارائه و عرضه خدمات ، فعالیتها ، محصولات ، ماشین آلات ، توان مهندسی ، دستگاهها و تجهیزات این بخش عظیم اقتصادی تا در جهت توسعه فعالیتها و دستیابی به بازار بزرگتر در منطقه گامهای اساسی برداشته شود.
لذا از آن شرکت محترم دعوت میشود تا با حضور و مشارکت در این نمایشگاه از این فرصت استفاده لازم را بنمایید ، جهت مزید استحضار فرم مشارکت در زیر ضمیمه گردیده و قابل دریافت می باشد :

[wpdm_package id=’7001′]

 

مشاهده صفحه این رویداد در مرجع رویدادهای نمایشگاهی ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید