سیزدهمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی

سیزدهمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی افتتاح شد

سیزدهمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی افتتاح شد:

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتب کاربردی و دانشگاهی امروز (یکشنبه) در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه با حضور بیش از ۳۰۰ ناشر بین المللی پذیرای علاقه مندان به کتب لاتین (انگلیسی، فرانسه و آلمانی) و عربی از اول تا چهارم آذرماه است.
کتاب ها در موضوعات مختلف و متنوعی چون ادبیات، فلسفه، زبان شناسی، چشم پزشکی، تاریخ، فیزیولوژی، دندانپزشکی، علوم ارتباطات و… از ناشران معتبر بین المللی چون انتشارات کمبریج، مک گروهیل و الفر عرضه شده اند.
حامد میرزا بابایی مدیرعامل انجمن ناشران بین المللی به عنوان برگزارکننده این نمایشگاه و رییس سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتب کاربردی و دانشگاهی گفت : ناشران خارجی در ایران توسط کارگزاران، عضو انجمن ناشران بین المللی، کتاب های خود را عرضه می کنند.
وی افزود: انجمن ناشران بین المللی یک انجمن صنفی صنعت نشر است که از زمان تاسیس یعنی ۱۴ سال قبل؛ توانسته همه شرکت های نماینده ناشران خارجی را در قالب یک انجمن برای ارائه خدمات بهتر به خوانندگان و فرهیختگان ایرانی گردهم آورد.
به گفته میرزابابایی، یکی از خدمات انجمن ناشران بین المللی تسهیل خرید کتاب از ناشران خارجی برای متقاضیان است. این متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت انجمن www.anjomannasheran.com و ثبت سفارش درخواستی خود در شرکت نماینده ناشر مد نظر خارجی، کتاب خود را تهیه کنند. در صورت تاخیر یا تعلل در تحویل کتاب خریداری شده، خریدار می تواند از طریق انجمن موضوع را پیگیری نماید.
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتب کاربردی و دانشگاهی از اول تا چهارم آذرماه هر روز ۹ صبح تا ۱۷ با تخفیف ۱۵ تا ۷۰ درصدی میزبان علاقه مندان خواهد بود.
در این نمایشگاه ۵۱ هزار جلد کتاب لاتین و پنج هزار جلد کتاب به زبان عربی عرضه می شود.

منبع : ایرنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید