استقبال گسترده برای حضور در بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ

استقبال گسترده برای حضور در بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ

استقبال گسترده برای حضور در بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ:

معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران به استقبال گسترده برای حضور در نمایشگاه الکامپ امسال اشاره کرد و گفت: بیش از دوبرابر ظرفیت موجود ثبت نام شده و همچنان تقاضا برای حضور ادامه دارد.
نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
در این نمایشگاه ضمن عرضه آخرین دستاوردهای این صنعت شامل سخت افزار و نرم افزار، فرصتی برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.
بنا به گزارش روابط عمومی سازمان فنآوری اطلاعات ایران، رضا باقری اصل، افزود: نمایشگاه الکامپ امسال همزمان با ایام مبارک هفته نخست ربیع الاول با حضور شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و سازمان های ارایه کننده خدمات الکترونیکی، در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش برگزار می شود، ادامه داد: شرکت های ارایه کننده محصولات و خدمات IT و شرکت های دانش بنیان این حوزه، ظرفیت های بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات را به نمایش خواهند گذاشت.
باقری اصل افزود: تاکنون استقبال بسیار خوبی انجام شده به گونه ای که بیش از دوبرابر ظرفیت موجود ثبت نام صورت گرفته و همچنان تقاضا برای حضور ادامه دارد به طوری که دو سالن ۷ و ۲۷ نیز برای حضور شرکت های دانش بنیان بخش فناوری اطلاعات به نمایشگاه اضافه شده است.
معاون دولت الکترونیک سازمان فنآوری اطلاعات ایران در خصوص بخش دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ ۲۱ نیز گفت: یکی از بخش های مهم نمایشگاه امسال، سالن توسعه دولت الکترونیکی است که سالن ۴۱ به این موضوع اختصاص پیدا کرد و تاکنون با استقبال گسترده دستگاه های ارایه کننده خدمات الکترونیکی، بیش از ظرفیت موجود رو به رو بودیم.
وی ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به زمان محدود باقیمانده تا روز برگزاری و از آنجایی که فعالیت های اجرایی بعدی زمانبر خواهد بود، دستگاه های اجرایی تا پایان هفته جاری می توانند جهت ثبت نام اولیه به آدرس اینترنتی www.egovernment.ir و iran-elecom.com مراجعه و نسبت به انجام امور مربوط اقدام کنند.
باقری اصل تصریح کرد: در سالن دولت الکترونیکی، علاوه بر پاویون دولت، دستگاه های اجرایی، خدمات خود را ارایه کرده و بر اساس ضوابط و مقررات، برنامه های توسعه دولت الکترونیکی خود را عرضه می کنند.
وی افزود: امیدواریم با برنامه ریزی و همکاری دولت و بخش غیردولتی در برگزاری هدفمند و با کیفیت این نمایشگاه، موجبات رونق گرفتن و توسعه خدمات الکترونیکی و کسب و کار حوزه فاوا فراهم شود.
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

منبع : ایرنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید