افتتاح هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک تهران

افتتاح هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک تهران

افتتاح هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک تهران:

صبح امروز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۶ هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک با حضور مقامات و مسئولین ذیربط و همچنین علاقمندان و مشتاقان این بخش در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک با حضور زارع سخنگوی کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و هیات همراه ایشان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار نمود.
همچنین دکتر اسفهبدی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و هیات همراه ایشان نیز در نمایشگاه فوق مسئولین مذکور را همراهی می نمودند.
در هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک تعداد ۷۱ شرکت داخلی و ۱۲ شرکت خارجی از ۷ کشور جهان شامل آلمان، انگلستان، بلغارستان ، ترکیه ، چین، کره جنوبی و هلند در فضای نمایشگاهی به وسعت بیش از ۷,۸۰۰ متر مربع حضور دارند که در زمینه تولید انواع پوشاک نوزاد و کودک – اسباب بازی – غذاهای کمکی -مبلمان اتاق نوزاد وکودک – لوازم بهداشتی کودک – وسایل خواب بچه و کالسکه فعالیت داشته و آخرین نوآوریهایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان محترم ارایه می نمایند.

این نمایشگاه تا روز شنبه ۲۵ شهریورماه ۱۳۹۶ ادامه خواهد یافت که علاقمندان و متخصصین محترم میتوانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ بعدازظهر از آن بازدید بعمل آورند.

منبع : iranfair ، عکس : کانال اخبار نمایشگاه ها

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید