حضور 500 ناشر در نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد

حضور ۵۰۰ ناشر در نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد

حضور ۵۰۰ ناشر در نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد

حضور ناشران داخلی و بین المللی نشان دهنده ظرفیت بزرگ نمایشگاه بین المللی مشهد است که باید تلاش شود به بهترین شکل ممکن از آن استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه ۲۰ کمیته اجرایی ، نظارتی و برنامه ریزی در این نمایشگاه فعال هستند ، افزود: ۱۰ بخش از جمله مذهبی، دانشگاهی، آموزشی، کودک و نوجوان ، نشر الکترونیک ، ادارات و نهادها ، مشاوره ، انتخاب کتاب سال ، کتاب های خارجی ، غرفه مطبوعات و خبرگزاری ها در این نمایشگاه تعریف شده است.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی پیرامون جزئیات این نمایشگاه خاطرنشان کرد: معرفی بهترین کتاب سال، شب های فرهنگی شهرستان ها، شب شعر عاشورایی، کافه کتاب، نمایشگاه بین المللی کاریکاتور و سایر موضوعات از جمله برنامه های مهم این نمایشگاه محسوب می شود.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های مختلف در مراسم افتتاحیه و توزیع بن کتاب میان پرسنل هر دستگاه دولتی و غیردولتی می تواند از جمله برنامه هایی باشد که سبب افزایش میزان استقبال از این نمایشگاه شود.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تمام کمیته ها در این نمایشگاه باید از نظر محتوایی فعال باشند، تصریح کرد: هماهنگی دستگاه های مختلف در این نمایشگاه باید به گونه ای باشد که انتظارات برآورده شود.
هفدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران از پنجم تا ۱۲ آبان ماه آتی در نمایشگاه بین المللی مشهد برپا می شود.
۵۰۰ ناشر کشوری و استانی در این نمایشگاه نیز حضور دارند.

منبع : ایرنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید