انتخاب دکتر اسفهبدی به عنوان رئیس دفتر منطقه ای خاورمیانه و آفریقای UFI

انتخاب دکتر اسفهبدی به عنوان رئیس دفتر منطقه ای خاورمیانه و آفریقای UFI

انتخاب دکتر اسفهبدی به عنوان رئیس دفتر منطقه ای خاورمیانه و آفریقای UFI:

طی نامه ای از سوی آقای ” کای هاتندورف ” رئیس هیات مدیره و مدیر عامل انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی ( UFI ) که در روز ۱۰ جولای ۲۰۱۷ ( مطابق با ۱۹ تیرماه ۱۳۹۶ ) ارسال گردیده است، دکتر اسفهبدی معاون وزیر،رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران به عنوان رئیس دفتر منطقه ای خاورمیانه و آفریقای UFIو به طبع عضو هیئت مدیره و نیز کمیته اجرایی UFI انتخاب گردید.

– متن این پیام به شرح زیر است :

جناب آقای اسفهبدی
خوشحالم که از طرف رئیس انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی ( UFI ) و کمیته اجرایی این انجمن به شما اطلاع بدهم که توسط آراء اعضای دفتر منطقه ای مربوطه خود به عنوان رئیس دفتر منطقه ای خاورمیانه و آفریقا ( UFI MEA ) انتخاب شده اید که نتیجه این انتخابات توسط حسابرس مستقل UFI، از شرکت ” SOFIDEEC ” نیز مورد تائید واقع شده است.
این یک حکم سه ساله است که از زمان برگزاری کنگره UFI در ژوهانسورگ به تاریخ (۱-۴ نوامبر ۲۰۱۷) و پس از مجمع عمومی آغاز می گردد. به عنوان رئیس این بخش، شما به طور خودکار در هیئت مدیره UFI و کمیته اجرایی UFI نیز عضو خواهید بود.
اجازه بدهید من نیز به شما تبریک بگویم! امیدوارم که همکاری ما تداوم یافته و برای شما و یکایک همکارانتان در این دفتر منطقه ای آرزوی تداوم موفقیت در فعالیت هایتان را دارم.
ارادتمند
کای هاتندورف
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی ( UFI )

ufi.org

ufi.org

منبع : iranfair.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید