هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور

افتتاح هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور در تهران

افتتاح هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور در تهران:

چهارشنبه ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۵ هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور با حضور مقامات و مسئولین ذیربط و همچنین علاقمندان و مشتاقان این بخش در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور با حضور فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری و هیات همراه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار نمود.

همچنین قنبری معاون نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و هیات همراه ایشان نیز در نمایشگاه فوق مسئولین مذکور را همراهی می نمودند.
در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور تعداد ۲۹۶ شرکت ایرانی در فضایی به مساحت بیش از ۲۱,۹۰۰ متر مربع حضور دارند که مشارکت کنندگان در این بخش جدیدترین محصولات و کالاهای خود در زمینه تولید دستاوردهای پژوهشی و فناروی و تجهیزات آزمایشگاهی را به معرض نمایش گذاشته اند.

این نمایشگاه تا روز یکشنبه ۲۸ آذرماه ۱۳۹۵ ادامه خواهد یافت که علاقمندان و متخصصین محترم میتوانند از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر از آن بازدید بعمل آورند.

منبع : iranfair

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید