نمایشگاه اختصاصی ایران در کنیا

برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در کنیا ، مروارید آفریقای جنوبی

برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در کنیا ، مروارید آفریقای جنوبی :

 

عنوان نمایشگاه : نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در نایروبی – کنیا

تاریخ  مکان مجری
۱۵ تا ۱۸ بهمن / ۳ تا ۶ فوریه ۲۰۱۷ مرکز نمایشگاههای بین المللی کنیاتا شرکت سهامی نمایشگاههای ج.ا.ا

درباره جمهوری کنیا:

کنیا

کنیا

جمهوری کنیا کشوری است در شرق آفریقا با مساحت ۵۸۱۳۰۹ کیلومتر مربع و پس از ماداگاسکار، چهل و هفتمین کشور وسیع دنیاست. پایتخت آن نایروبی است ، کیسومو و ناکورو شهرهای مهم آن محسوب می‌گردند. کشور کنیا به هشت استان تقسیم گردیده که هر کدام توسط یک استاندار اداره می‌شود. هراستان به هفتاد و یک منطقه، هر منطقه به ۲۶۲ بخش و هر بخش به ۱۰۸۸ ناحیه تقسیم شده‌اند. دولت بر کار استانداری‌ها نظارت می‌کند. جمعیت این کشور بر پایه آخرین سرشماری رسمی که در سال ۲۰۱۳ انجام شده ۴۴ میلیون سیصد و پنچاه هزار نفر می باشد. هفتاد و سه درصد مردم کنیا مسیحی، نوزده درصد آنیمیست و شش درصد مسلمان هستند. زبان‌های رسمی آنان سواحلی و انگلیسی است.

همسایگان جمهوری کنیا شامل کشورهای تانزانیا در جنوب، اوگاندا در غرب، سودان در شمال غربی، اتیوپی در شمال، سومالی در شمال شرقی می‌باشند و اقیانوس هند نیز در شرق آن واقع گردیده‌است. با عبور خط استوا از کمربند میانی کنیا، مناطق مرکزی، شمال و شمال شرقی بسیار خشک و گرم است. اما مناطق ساحلی که در کنار اقیانوس هند قرار دارد آب و هوایی گرم و مرطوب دارد.

کنیا آب و هوایی معتدل دارد. در مناطق ساحلی هوا گرم و مرطوب و در مناطق شمالی و شمال شرقی بسیار خشک و گرم است. در طول سال نور خورشید زیادی به کشور می‌تابد و لباسهای تابستانی همیشه مورد استفاده‌اند. هر چند معمولاً شبها و صبح زود کمی هوا سرد می‌شود. فصل طولانی بارش باران از آوریل تا ژوئیه‌است. فصل کوتاه بارش باران از اکتبر تا دسامبر است. بارش باران گاهی در بعدازظهر و عصر سنگین می‌شود. گرم‌ترین دوره از فوریه تا مارچ و سردترین دوره از جولای تا آگوست است. مهاجرت سالانه بین ژوئیه و سپتامبر رخ می‌دهد که میلیونها جانور وحشی در آن حضور دارند. این حادثه یکی از محبوب‌ترین صحنه‌های فیلمسازان می‌باشد.

کنیا، کشوری با فرهنگهای متفاوت است. فرهنگ‌های قابل توجه شامل ساحیلی در مناطق ساحلی، پاستورالیست در شمال و جوامع مختلف در مرکز و غرب می‌باشد. امروزه فرهنگ ماسای به خاطر صنعت توریسم بخوبی شناخته شده‌است هر چند که فقط یک قبیله کوچک است.

درباره نایروبی (شهر محل برگزاری نمایشگاه ):

نایروبی

نایروبی

نایروبی در ۱۶۰ کیلومتری جنوب خط استوا و ارتفاع ۱۷۰۰ متری از سطح دریا از آب دریا قرار گرفته است و دارای آب و هوای استوایی در طول سال و همچنین موقعیت ممتاز در قاره آفریقا می باشد . جمعیت نابروبی دو میلیون هفتصد هزار است و به این شهر لقب شهر سرسیز زیر آفتاب ( Green City in the SUN) را داده اند و از نظر ساکنین آفریقا زیبایی نایروبی در حدی است که بازدید از آن برابر با بازدید از کل قاره آفریقاست.

[googlemap src=”https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m14!1m8!1m3!1d15955.237055329073!2d36.822976!3d-1.2886292!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x0%3A0x5846aa44b544448a!2sKenyatta+International+Convention+Centre!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1477660921272″]  
گروه های کالایی قابل ارائه در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کنیا :

  • کلیه گروه های کالایی ساختمان بویژه ( کاشی و سرامیک – سرویس های بهداشتی – شیر آلات بهداشتی و اتصالات – صنعت برق ، لوستر و روشنایی ، کلید و پریز و کابل – لوله پلیکا و اتصالات – صنایع سیمان و کلینکر – شیشه های ساختمانی – پوششهای سقف های شیروانی )
  • محصولات بهداشتی ، سلولزی و شوینده
  • شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی بویژه تجهیزات پزشکی یک بار مصرف
  • منسوجات ، پوشاک ، موکت ، فرش ماشینی و قالیچه دستباف
  • خدمات فنی و مهندسی ( راه ، مسکن ، سد سازی و نیروگاه های ژئوارمال).
  • کلیه لوازم خانگی و اداری  و بوازم آشپزخانه
  • فرآورده های نفتی – تجهیزات صنعت نفت – محصولات پتروشیمی
  • گروه های کالایی خودرو ، قطعات و ملزومات خودرو
  • صنایع و مواد عذایی ( شیرینی ، شکلات ، انواع نوشیدنی و چای … ) – ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و محصولات باغی و کشاورزی – کودهای ارگانیک
  • صنایع بسته بندی
  • صنایع متالورژی

هزینه مشارکت در این نمایشگاه:
هزینه مشارکت بازای هر متر مربع در سالن سرپوشیده  چهار میلیون ریال می باشد ( با احتساب تخفیفات ویژه نمایشگاهی )

حداقل متراژ غرفه :
حداقل متراژ غرفه درخواستی ۱۵ متر مربع در سالن سرپوشیده تعیین گردیده است که خدمات قابل ارائه برای آن شامل : ساخت و ساز غرفه با رعایت استانداردهای نمایشگاهی و تجهیزات – یک عدد میز – دو عدد صندلی – روشنایی – پریز – کف پوش و سردب نویسی غرفه ها می باشد.

نحوه پرداخت هزینه ها :
هزینه اجاره بهای غرفه می بایست به حساب ۲۱۷۵۷۹۹۰۰۱۰۰۲ سیبا بانک ملی شعبه نمایشگاه بین المللی به نام شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی واریز گردد.

زمانهای مهم :
آخرین مهلت دریافت اطلاعات و تکمیل و تحویل فرمها و واریز وجه ۳۰ آبان ماه
آخرین مهلت ارسال مدارک و فرمهای اخذ ویزا ۲۵ دی ماه
آخرین مهلت تحویل کالا به انضمام مدارک مورد نیاز به انبار نمایشگاه های خارجی ۶ آذر ماه

فرمهای مربوط به اطلاعات و مشارکت و قوانین این نمایشگاه :
[wpdm_package id=’14129′] [wpdm_package id=’14131′] [wpdm_package id=’14133′]

اطلاعات تماس مربوط به امور ثبت نام و خدمات این نمایشگاه:

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران

اطلاعات تماس: شماره تلفنهای :
۲۱۹۱۴۱۴۲ ، ۲۱۹۱۲۶۹۲ ، ۲۲۶۶۲۶۸۹ ، ۲۲۶۶۲۸۶۰ ، ۲۱۹۱۲۲۰۰
نمابر ها :
۲۲۶۶۲۶۹۶ ، ۲۱۹۱۲۸۰۲
آدرس الکترونیک:
overseas@iranfair.com
نشانی : تهران ، بزرگراه شهید چمران ، صندوق پستی ۱۴۹۱ – ۱۹۳۹۵
وب سایت : www.iranfair.com
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید