نخستین نمایشگاه اختصاصی ارمنستان

افتتاح اولین نمایشگاه اختصاصی کشور ارمنستان در تهران

افتتاح اولین نمایشگاه اختصاصی کشور ارمنستان در تهران:

صبح امروز چهارشنبه ۱۴ مهرماه ۱۳۹۵ اولین نمایشگاه اختصاصی کشور ارمنستان با حضور مقامات و مسئولین ذیربط و همچنین علاقمندان و مشتاقان این بخش در محل نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح گردید.

اولین نمایشگاه اختصاصی کشور ارمنستان با حضور هوهانسیان معاون وزیر اقتصاد ارمنستان ، تومانیان سفیر ارمنستان در تهران و هیات همراه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار نمود. همچنین دکتر اسفهبدی معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و هیات همراه ایشان نیز در نمایشگاه فوق مسئولین مذکور را همراهی می نمودند.

در اولین نمایشگاه اختصاصی کشور ارمنستان تعداد ۹۱ شرکت ارمنی در فضای نمایشگاهی به وسعت بیش از ۲,۰۰۰ مترمربع حضور دارند که در زمینه تولید تجهیزات پزشکی ، کشاورزی ، صنایع غذایی ، نوشیدنی ها ، طلا و جواهر ، پوشاک ، حوزه IT ، صنعت ساختمان ، حمل و نقل ، بانکداری و بیمه و توریسم فعالیت داشته و آخرین نوآوریهایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان محترم ارایه می نمایند.

اولین نمایشگاه اختصاصی کشور ارمنستان

اولین نمایشگاه اختصاصی کشور ارمنستان

 

«هو وانس هو وانسیان» معاون وزیر توسعه صنعت ارمنستان در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه پیامد روابط خوب اقتصادی و سیاسی دو کشور است که در مدت اخیر رو به گسترش نهاده است.
وی به حضور بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدی ارمنستان در این رویداد اشاره کرد و افزود: ارمنستان یکی از اعضای اورآسیاست که کار آفرینان ایرانی می توانند از این فرصت برای حضور در اورآسیا استفاده کنند.
وی به قرارداد های مشترک اقتصادی این کشور با اتحادیه اروپا نیز اشاره کرد و گفت: کار آفرینان ایرانی با ارتباطی که با شرکت های ارمنی برقرار می کنند می توانند برای حضور در اتحادیه اروپا نیز بهره ببرند.
معاون توسعه صنعت ارمنستان، هدف این نمایشگاه را معرفی تولیدات کشورش برشمرد و بر توسعه روابط اقتصادی دو کشور تاکید کرد.

این نمایشگاه تا روز شنبه ۱۷ مهر ماه ۱۳۹۵ در نمایشگاه بین المللی تهران ادامه خواهد یافت که علاقمندان و متخصصین محترم میتوانند از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۶ بعدازظهر از آن بازدید بعمل آورند.

منبع : iranfair , irna

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید