هشتمین نمایشگاه بین المللی انواع کفپوش و موکت

افتتاح هشتمین نمایشگاه بین المللی کف پوش، موکت ، فرش ماشینی تهران

افتتاح هشتمین نمایشگاه بین المللی کف پوش، موکت ، فرش ماشینی تهران:

ظهر امروز شنبه ۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۵ هشتمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته با حضور مقامات و مسئولین ذیربط و همچنین علاقمندان و مشتاقان این بخش در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران هشتمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته با حضور دکتر اسفهبدی معاون وزیر – رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و هیات همراه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار نمود.

در هشتمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته تعداد ۱۲۹ شرکت داخلی و ۵ شرکت خارجی از ۳ کشور شامل : تایوان، ترکیه و چین در فضای نمایشگاهی به وسعت ۳۰,۰۰۰ متر مربع حضور دارند که در زمینه تولید انواع کف پوش، موکت ، فرش ماشینی و ماشین آلات و قطعات و صنایع وابسته فعالیت داشته و آخرین نوآوریهایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان محترم ارایه می نمایند.

قابل ذکر است این نمایشگاه تا روز سه شنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۳۹۵ ادامه خواهد یافت که علاقمندان و متخصصین محترم میتوانند از ساعت ۱۲ ظهر تا ۸ بعدازظهر از آن بازدید بعمل آورند. همچنین سالنهای تحت پوشش این نمایشگاه شامل  ۶ ، ۷ ، ۱۰ و ۱۱ ، ۲۵a ، ۲۷ ، ۱۲ ، ۱۳ یعنی سالنهای شرقی نمایشگاه بین المللی تهران می باشد.

منبع : iranfair

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید