افتتاح دو نمایشگاه طلا و جواهر و خشکبار ۹۶ تهران

افتتاح دو نمایشگاه طلا و جواهر و خشکبار ۹۶ تهران

افتتاح دو نمایشگاه طلا و جواهر و خشکبار ۹۶ تهران:

صبح امروز دو نمایشگاه بین المللی با حضور مقامات و مسئولین ذیربط و همچنین علاقمندان و مشتاقان این بخش در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح گردید.

دهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته و همچنین پنجمین نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته با حضور جمعی از مسئولین از جمله خسروتاج معاون صادراتی وزیر صنعت – معدن و تجارت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران و عسگر اولادی ریاست اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین و ایران و روسیه و هیات همراه ایشان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار نمودند.

همچنین دکتر اسفهبدی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاهای بین المللی ج.ا.ایران و هیات همراه ایشان نیز مسئولین مذکور را در این مراسم ها همراهی نمودند.

در دهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته تعداد ۱۶۰ شرکت داخلی و ۶ شرکت خارجی از ۴ کشور شامل : آلمان، ایتالیا، سوئیس و ترکیه در فضایی نمایشگاهی به وسعت ۱۳،۰۰۰ مترمربع حضور داشته که انواع محصولات ساخته شده از طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، ساعت، تولیدکنندگان صندوق ایمنی حفظ و نگهداری طلا و جواهر، نقره را توسط اتحادیه و انجمن ها و تشکل های ذیربط، تولید کنندگان و صادرکنندگان و ارائه کنندگان خدمات این صنوف در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار می دهند.

در پنجمین نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته نیز تعداد ۷۵ شرکت داخلی و یک شرکت اتریشی در فضایی نمایشگاهی به وسعت ۶،۰۰۰ مترمربع حضورداشته که در آن انواع آجیل و خشکبار، سبزیجات، انواع خرما، کشمش میوه های خشک، انواع چاشنی ها، ماشین آلات ، تجهیزات و خدمات وابسته در معرض بازدید علاقمندان این بخش قرار گرفته اند.

این دو نمایشگاه تا روز شنبه ۱۶ دیماه ۱۳۹۶ ادامه خواهند یافت که علاقمندان و متخصصین محترم میتوانند از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر از آنها بازدید بعمل آورند.

منبع : iranfair

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید