افتتاح دو نمایشگاه تبلیغات و تجهیزات فروشگاهی ۹۶ تهران

افتتاح دو نمایشگاه تبلیغات و تجهیزات فروشگاهی ۹۶ تهران

افتتاح دو نمایشگاه تبلیغات و تجهیزات فروشگاهی ۹۶ تهران:

صبح امروز دو نمایشگاه بین المللی با حضور مقامات و مسئولین ذیربط و همچنین علاقمندان و مشتاقان این بخش در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح گردید.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاههای زنجیره ای با حضور دکتر اسفهبدی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاهای بین المللی ج.ا.ایران و هیات همراه و همچنین چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی وصنایع وابسته با حضور قبادی عضو هیات مدیره و معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاهای بین المللی ج.ا.ایران و هیات همراه ایشان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار نمودند.

در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاههای زنجیره ای تعداد ۷۴ شرکت داخلی و ۶ شرکت خارجی از ۶ کشور شامل : اتریش، تایوان، ترکیه، چین، فرانسه و کره جنوبی در فضایی نمایشگاهی به وسعت بیش از ۱۱۰۰۰ مترمربع حضور داشته که انواع تجهیزات فروشگاهی، دستگاههای pos، ماشین های اداری و فروشگاهی، تجهیزات انبار داری، نرم افزارهای فروشگاهی، رستورانی و … را در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار می دهند.

در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی وصنایع وابسته نیز تعداد ۳۵۰ شرکت داخلی و ۴۸ شرکت خارجی از ۱۰ کشور جهان شامل : آلمان، اسپانیا ، ایتالیا، بلژیک، تایوان، ترکیه، ژاپن، چین، فرانسه و کره جنوبی در فضایی نمایشگاهی به وسعت ۲۸۰۰۰ مترمربع حضورداشته که در آن نمونه کارهای تبلیغاتی ( محیطی، محاطی، دیجیتالی و رایانه ای) – تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی- خدمات تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش- نرم افزارهای آموزشی و نشریات– تجهیزات و خدمات صوتی و . . . در معرض بازدید علاقمندان این بخش قرار گرفته اند.

این دو نمایشگاه تا روز جمعه ۱۵ دیماه ۱۳۹۶ ادامه خواهند یافت که علاقمندان و متخصصین محترم میتوانند از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر از آنها بازدید بعمل آورند.

منبع: iranfair

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید