اولین نرم افزار تلفن همراه اخبار نمایشگاه های ایران

اولین نرم افزار موبایل اخبار نمایشگاهی ایران

 دانلود رایگان نرم افزار آندروید اخبار نمایشگاه ها:

با توجه با نیاز میهن عزیزمان به استقلال از درآمد های نفتی ، تجارت و صادرات غیر نفتی روز به روز از اهمیت بیشتری برخوردار می گردد ، از اینرو نمایشگاه ها به عنوان مهمترین اتفاق های تجاری ، اهمیت بیشتری پیدا می کنند و نیاز به برنامه ریزی برای مشارکت و حضور یا بازدید از نمایشگاه ها از اولیت های مدیران مجموعه های پویا و صاحب فکر می باشد . مرجع مباحث نمایشگاهی ایران با هدف رسد نمایشگاه ها و انعکاس نظرات و اندیشه های مشارکت و بازدیدکنندگان محترم بوجود آمده است و امیدواریم با همکاری برگزارکنندگان و مجریان نمایشگاه ها بتوانیم اخبار موثق و قابل استفاده ای را در اختیار بازدیدکنندگان گرامی سایت قرار دهیم .

در راستای اهداف ذکر شده ، نرم افزار exbiz برای موبایل های اندروید بوجود آمد تا دسترسی لحظه ای و آن لاین برای فعالان و نیازمندان اخبار نمایشگاهی بوجود آید ، این نرم افزار با فعال بودن نوتیفیکیشن ، هر آن که اخبار در سایت قرار گیرد ، برای شما به نمایش در می آورد و بدین سان شما همیشه به راحتی و بدون صرف وقت در جریان اخبار نمایشگاهها قرار خواهید گرفت.

 

دانلود از کافه بازار

2 پاسخ
    • exbizorg
      exbizorg گفته:

      سلام قربان
      پیشنهادتان پیشنهاد خوبی است اما در حال حاضر این امکان با درج تقویم های نمایشگاه ها در گوگل مهیا شده ، این قابلیت نیز فراهم است که رویداد هر روز برایتان ایمیل شود و یا توضیحاتی که خودتان صلاح می دانید به رویداد اضافه شود . هدف اصلی ما این است که بازدید کننده بیشتر از تقویم گوگل خود استفاده کند تا در دراز مدت دیگر نیاز به سررسید نداشته باشد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید